Nog één week.. - Reisverslag uit Kootwijkerbroek, Nederland van Marielle Dekker - WaarBenJij.nu Nog één week.. - Reisverslag uit Kootwijkerbroek, Nederland van Marielle Dekker - WaarBenJij.nu

Nog één week..

Door: Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

07 Maart 2013 | Nederland, Kootwijkerbroek

Tja het ene moment weet je nog niet wat de toekomst brengen zal.. en het andere moment ga je naar Ethiopië.
Het is erg bijzonder te ervaren dat ook al had ik geen plan, er wel weer voor mij wordt gezorgd.

Via school kwam ik terecht bij de organisatie van Respo international. Een organisatie die zich richt op de ontwikkeling en uitvoering van beweeg- en sportprogramma’s voor mensen met een handicap in ontwikkelingslanden. Ze gaven mij een kans om wat te kunnen betekenen voor de mensen daar en te helpen om het mooie project verder te ontwikkelen.

Toen was het nog een kans, een optie en nu is de kans werkelijkheid geworden. Volgende week donderdag 14 maart vertrek ik om 12:40 uit het koude kikkerlandje. De kriebels beginnen sterk te komen. Kriebels van gezonde spanning, maar ook van heel veel zin!!

Het rare is dat nu het avontuur ver van huis dichterbij komt, ik des te dankbaarder ben voor de mensen om mij heen. Ouders, ons gezin, vrienden en vriendinnen, gemeenteleden die mij in het speciaal het afgelopen jaar hebben opgevangen. Met de fouten en gebreken, mocht ik er zijn en bleven ze mij steunen!!

Extra dank nog voor:
- Maarten en Jantine van wie ik zo maar deze prachtige laptop mag lenen om contact met huis te houden.
- De Westerkeet bij wie ik welkom was de afgelopen maanden en die zelfs een klein feestje hebben georganiseerd, omdat ik weer weg ga ;).
- VVOG, vereniging, trainers en elftal, die mij het afgelopen jaar erg hebben geholpen om weer te kunnen herstellen. VVOG die nu ook dit project ondersteunen door materialen te leveren.

Ik ben jullie allen zeer dankbaar!!

In de tijd dat ik in Ethiopië ben hoop ik hier af en toe wat ervaringen en belevenissen bij te houden, zodat jullie een beetje weten hoe het hier is.

En als jullie meer willen weten over de organisatie: www.respo.org.

Groetjes

(even wie is de mol kijken ;))






  • 08 Maart 2013 - 09:01

    Hendri:

    ey Mariëlle,

    Wat ontzettend goed van je dat je dit gaat doen!
    Ik zal je zeker blijven volgen en wens je heel veel steun en kracht toe in Ethiopië!

    Groetjes Hendri Evers

  • 08 Maart 2013 - 14:11

    Henriette Davelaar:

    Ha Mariëlle,

    Wat een mooie ervaring staat jou te wachten! Het zal veel emoties teweeg brengen. Sterkte en bovenal: geniet van de ervaring!

    Liefs van ons 4tjes

  • 09 Maart 2013 - 13:36

    Jasmijn:

    Heey Marielle,

    Superstoer!! ik wist helemaal niet dat je hiermee bezig was en je gaat volgende week al!!
    Een prachtige en unieke uitdaging om met je talenten veel te betekenen, in allerlei opzichten.
    Heel veel succes maar vooral ook heel veel plezier!
    Tof!

    Jasmijn

  • 09 Maart 2013 - 17:33

    Mariëlle:

    Bedankt voor de super leuke reacties!! Doet me goed!! X

  • 12 Maart 2013 - 16:36

    Anet:

    Nog 2 nachtjes!!

    x

  • 13 Maart 2013 - 03:46

    Jolanda:

    Hi Marielle,
    It was nice to talk to you this morning.
    Too bad we can't meet up next week, but I expect you here sometime.
    We are excited to follow you on this blog.
    Have a safe trip and enjoy this big adventure.
    Keep you in our prayers.

    love, Bert and Jolanda

  • 13 Maart 2013 - 13:00

    Annelies Oomen:

    Hey Mary-Jelle...

    I`ll be `watching` you... :)
    Have a super amazing trip. It is too bad that I can`t see you soon..
    but this is a trip of a lifetime!
    Be safe, behave... and make a difference!

    Love, Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kootwijkerbroek

Marielle

Reis naar Ethiopië

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 783
Totaal aantal bezoekers 16416

Voorgaande reizen:

27 December 2014 - 17 Januari 2015

Back to Ethiopië..

14 Maart 2013 - 29 Mei 2013

Mijn eerste reis naar Ethiopië

Landen bezocht: